Pánská trička – různé druky k různým příležitostem
Muži dělají zásadní chybu v tom, že si řádně nerozmyslí, která pánská trička se hodí například do práce a která je lepší nechat na nošení doma. Mělo by být samozřejmostí, že pokud jdete do práce, nevezmete si na sebe vytahané tričko se skvrnou od oběda z minulého týdne, které vidělo pračku naposledy minulý rok. Zároveň si na zahradnické práce nevezmete nejlepší tričko ze svého šatníku. Ale jaká trička se dneska nosí? Které příležitosti si žádají barevná trička s potisky? Co dnes společnost soudí o jednobarevných tričkách? Je pravda, že ženy kategorizují muže podle toho, jaká trička nosí?
Pánská trička – zapomeňte na jednobarevnou nudu
Nosíte trička jenom bílá nebo černá, přičemž jedinou změnou ve vašem šatníku je dlouhý a krátký rukáv? Zapomeňte na nudu a nechte svá trička prokouknout! Průzkum, který v loňském roce prováděli studenti Manchesterské univerzity ve Velké Británii, prokázal, že největší zájem u žen vyvoláte, obléknete-li si červené tričko. Podle výzkumu jsou ženy přitahovány červenou barvou, což značí, že pokud bude na vašem oblečení tato barva zastoupena, máte o třicet pět procent větší šanci, že o vás ženské pohlaví projeví otevřený zájem.
- Buďte in
V posledních letech přichází do módy hlavně šedá barva, která je nejoblíbenější v kombinaci s nějakou zářivou barvou. Červeno-šedé tričko? Ideální! Zvlášť když je tričko doplněno o nějaký motiv nebo potisk. Necítíte se na výraznou barvu? Zvolte černo-šedou nebo bílo-šedou kombinaci, která vypadá elegantně a zároveň ležérně. Navíc je to barevná kombinace, kterou můžete nosit kamkoli, protože nikoho neurazí!
Největší hit? Trička s potiskem!
Jestli chcete zapůsobit, pořiďte si pánské tričko s potiskem – to je moderní a zároveň mnohdy vtipné řešení vašeho outfitu. Ale dávejte si pozor na to, jak vtipné tričko si pořizujete, protože například tato trička jsou momentálně přezkoumávána policií pro svou ilegálnost. Ale pokud chcete takové tričko, které bude vtipné a zároveň intelektuální, můžete si pořídit například téměř umělecký kousek. Tento článek upozorňuje na umění Andyho Warhola, úspěšného a velmi známého průkopníka moderního umění a fotografie, jehož trička jsou horkým trendem na světovém trhu.
Ženy dělí muže podle triček
Podle druhu oblečení ženy poznají, s jakým druhem muže mají tu čest. Dělí je na čtyři následující kategorie:
- Záletník
- Pohodář
- Taťka
- Puberťák
Co o vás tyto prototypy vypovídají?
- Typ záletníka je pro ženy nejnebezpečnější, protože mu velmi snadno podléhají. A co to obnáší? Nápadné přiléhavé tričko pod sportovním sakem. Vypadá to trendy a mužně, tento styl navíc nejvíce evokuje styl nedbalé elegance. Sako na jednobarevné bílé tričko je považováno za nudné, ale pokud si pod sako vezmete tričko s potiskem, ideálně dvou nebo tříbarevné, máte vyhráno, ženy vám budou podléhat.
- Styl pohodáře prozrazuje pohodlné volnější tričko. U tohoto typu vítězí jednoduchost. Důležité pro pohodáře je, aby tričko bylo čisté a aby k němu měl pohodář pozitivní vztah. Pohodářovi se musí tričko v prvé řadě líbit, aby si je vzal na sebe.
- Typ taťka se o módu moc nezajímá. Obléká se jenom proto, že do společnosti nemůže jít bez trička. Volí většinou volnou bavlnu, aby zakryl svůj pivní pupík (jenž ženy často považují za přitažlivý).
- Typ puberťák, to jsou velice dlouhá barevná trička, která imitují rapovou scénu typickou pro Spojené státy americké. Puberťák si k barevnému tričku vezme snapback a sluneční brýle, které nesundá ani v místnosti. Tyto typy jsou atraktivní pro určitou skupinu mladých žen, ovšem po třicítce se tento typ praktikovat nedá, jelikož vypadá poněkud směšně.
Co je nejdůležitější při výběru trička?
Přece právě vy a váš pocit ze sebe sama. Je zbytečné na sebe nutit nějaký styl, pokud se v něm necítíte svůj. Když se v nějakém oblečení nebo stylu necítíte dobře, je samozřejmé, že nemůžete udělat dobrý dojem. Důležité proto je, abyste se cítil pohodlně a sebevědomě, protože je to právě úsměv na tváři a pohodová atmosféra, která na lidi (a ženy zvlášť) působí pozitivně – k tomu žádný vědecký výzkum nepotřebujeme.